Svjetski dan zaštite voda 2022.
Projekt eko-škola ostvaruje se na međunarodnoj razini, a provodi se od 1994. i okuplja više od šezdeset tisuća škola u sedamdesetak država svijeta. Cilj je programa u sklopu odgojno-obrazovnog procesa potaknuti mlade na ekološko djelovanje i pripremiti ih na izazove budućnosti.
“Nazor” je dobio zasluženu međunarodnu povelju o statusu eko-škole i tako postao član projekta.
Doprinos realizaciji projekta Eko-škola, nazorovci su ove godine dali obilježavanjem Svjetskog dana zaštite voda.
Sudjelovali su učenici 1.D, 1.E, 1.F., 2.A, 2.B, 3.A, 3.B, 4.A i 4.B razreda po mentorstvom prof. Ivane Bilić. Koordinator provedbe aktivnosti bila je učenica Leona Duvnjak iz 3.A razreda.
Ciljevi su bili razumijevanje održivosti, prepoznavanje prostorno relevantnih problema te poticanje na rješavanje istih, razvijanje osjećaja odgovornosti, poticanje kritičkog mišljenja, poticanje učenike na stvaranju stavova i odluka o primjeni prirodnih znanosti kao i same prirode, poticanje timskog rada i razvijanje svijesti o vrijednosti vlastitih zamisli.
Naš rad uključivao je prikupljanje podataka po skupinama, istraživanje u timu i usuglašavanje stavova, izradu ankete i njenu provedbu te izlaganje projektnog zadatka i priopćavanje zaključaka.
Svi zaključci i rezultati provedene ankete sjedinjeni su u jedinstvenu prezentaciju koja će kroz ovaj tjedan biti prikazana u svim razredima, a suradnjom sa starijim učenicima želi se ostvariti i iskustveno učenje. Učenica Ines Grubišić iz 1.E razreda napravila je i mali video uradak koji se tijekom velikog odmora prikazivao na velikom ekranu u školi. Link na video je: https://animoto.com/play/G5q6o31fEjB1pB1cnd3QAQ
Sama anketa je osmišljena s ciljem provedbe malog istraživanja o vodi i održivom razvoju u V. gimnaziji “Vladimir Nazor“. Svrha je bila osvijestiti učenike o važnosti vode i potaknuti ih na promišljanje kako bi oni mogli doprinijeti očuvanju kvalitete vode te smanjenju potrošnje zaliha iste.
Anketa sadržava sedam pitanja, a broj ispitanika je bio 197.
Svrha programa ovog projekta je da škola i u službenom obliku prihvati „zelene“ vrijednosti kao temeljne vrijednosti škole. Kroz takvo usmjerenje, poseban naglasak stavlja se na praksu koja bi trebala ispunjavati svakodnevicu škole, te na taj način utjecati na učenike i djelatnike škole. Vjeruje se da taj utjecaj neće ostati samo na razini škole već da će svi dionici ovoga procesa primjere dobre prakse prenijeti i u privatnu sferu života, doprinoseći na taj način lokalnoj zajednici, što je u konačnici i svrha ovog projekta.
Kažu da slika govori više od riječi. Pogledajte uključenost naših učenika u realizaciji samog projekta kroz različite faze.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dnevni tisak |
Zanimljivi linkovi |
Državna matura |