We choose happiness – international day of happiness
„We choose happiness“ je kratki eTwinning projekt kojim se obilježio Međunarodni dan sreće (20. 3. 2021.). U ovom projektu sudjelovali su učenici 1.D razreda: Luka Bajto, Roko Butorac, Nina Kotarac, Lucija Lučin, Ana Mateljan, Petra Vrca i Ivan Žagrović. Voditeljica projekta je bila pedagoginja pripravnica Lucija Bižaca u suradnji s njihovom razrednicom Josipom Terezijom Mikulić te ostalim nastavnicima. Učenici su provodili različite aktivnosti u školi, ali i online. Na papiriće su pisali sve što za njih simbolizira sreću u svakodnevnom životu, dijelili su ideje sa svojim kolegama u razredu, ali i virtualno putem digitalnih alata. Čitali su brošuru o mentalnom zdravlju i sreći te su istu komentirali i prezentirali preko Zoom sastanka s učenicima iz drugih dijelova Europe. Osim toga, učenici su birali svoje najdraže pjesme ili citate iz knjiga te ih čitali na online javnom događaju. Uz to, osmislili su poruke sreće koje su podijelili sa svojim dragim prijateljima, obitelji i nastavnicima. Najdraža aktivnost koju su ponosno i entuzijastično proveli bilo je snimanje i prezentiranje vlastite škole kroz jedan video koji ćemo objaviti i na našoj stranici. Ovim su se projektom, osim poticanja i prepoznavanja sreće, naši učenici međusobno još više zbližili i povezali, ali i proširili svoja poznanstva s učenicima diljem Europe. Na kraju su vedra i nasmijana lica poželjeli svima: „Mi biramo sreću!“.
O projektu:
- Cilj projekta je prepoznavanje i osvješćivanje sreće kao dijela mentalnog zdravlja uzimajući u obzir Međunarodni dan sreće koji se obilježava 20. ožujka. S tim u svezi, važno je zapamtiti što nas čini sretnima u svakodnevnom životu te potaknuti naše ugodne osjećaje.
- U projektu su se provodile različite aktivnosti, a bili su uključeni učenici i nastavnici iz različitih Europskih zemalja (Hrvatska, Italija, Grčka, Austrija, Srbija, Poljska, Turska, Armenija i Rumunjska).
- Projekt je trajao malo manje od mjesec dana (22. 2. 2021. – 20. 3. 2021.) i provodio se na engleskom jeziku.
Aktivnosti:
- Predstavljanje – Učenici predstavljaju sebe i svoju školu na eTwinning platformi (slike, video, tekst) te se međusobno upoznaju putem platforme Zoom.
- Što je sreća za mene? – Sudionici pišu u digitalnom alatu (Mindmeister) sve što za njih simbolizira sreću u svakodnevnom životu.
- Mentalno zdravlje i sreća – Sudionici čitaju edukativni sadržaj vezan uz povezivanje sreće i zadovoljstva s mentalnim zdravljem te preko Zoom sastanka dijele svoja razmišljanja sa sudionicima.
- Aktivnost koja me čini sretnom – Sudionici opisuju aktivnost koja ih čini sretnom – daju upute i informacije za provedbu aktivnosti te se one upisuju u digitalni alat (Book Creator).
- Srećonoša – Sudionici pišu poruke vezane uz sreću u digitalnom alatu (Padlet) te se kasnije one printaju i postavljaju u kutiju/staklenku sreće u školi.
- Čitanje o sreći – Sudionici biraju pjesme/citate iz knjige/filma o sreći te iste čitaju i interpretiraju na online javnom događaju.
- Evaluacija – Posljednji Zoom sastanak, evaluacija projekta, komentari, sugestije…
A što su učenici dobili sudjelovanjem u projektu?
- Iskustvo rada na projektu
- Upoznavanje učenika i nastavnika diljem Europe
- Jačanje ugodnih emocija i mentalnog zdravlja
- Digitalne vještine
- Rad u timu
- Komunikacijske vještine
- Primjena stranog jezika (Engleski jezik) i učenje
- Potvrda o sudjelovanju u europskom projektu
Klikom na poveznicu pogledajte video napravljen u sklopu ovog projekta s ciljem predstavljanja škole. Video su snimili i izradili učenici 1. D razreda: Luka Bajto, Roko Butorac, Nina Kotarac, Lucija Lučin, Ana Mateljan, Petra Vrca i Ivan Žagrović.
Projekt je dobio Europsku oznaku kvalitete!
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dnevni tisak |
Zanimljivi linkovi |
Državna matura |